Treść strony INWESTYCJI, ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I INFRASTRUKTURY
Urząd Miejski w Strykowie
95-010 Stryków,
ul. Tadeusza Kościuszki 27
Bezpośredni nadzór merytoryczny nad pracą Wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Infrastruktury sprawuje Burmistrz Strykowa Piotr Ślęzak.
Grażyna Popczyńska - Naczelnik Wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Infrastruktury
grazyna.popczynska@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 w. 271
pokój nr 17
- właściwe zorganizowanie procesu inwestycyjnego dla obiektów stanowiących własność Gminy;
- planowanie, przygotowanie, realizacja, nadzorowanie i rozliczenie zadań inwestycyjnych;
- planowanie, przygotowanie, realizacja, nadzorowanie i rozliczenie zadań remontowych;
- szacowanie i ustalanie kosztów inwestycji i remontów;
- sprawdzanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej;
- przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia;
- przygotowywanie dokumentacji, wniosków o udzielenie pozwoleń na budowę i zgłoszeń robót;
- przygotowywanie wniosków o pożyczki i dotacje na zadania inwestycyjne;
- przygotowywanie projektów umów i prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych;
- sporządzanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżącej informacji o realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych;
- przygotowywanie pełnomocnictw z zakresu obowiązków i odpowiedzialności
dla projektanta i inspektora nadzoru inwestorskiego, wykonawców; - wykonywanie funkcji inwestora bezpośredniego w stosunku do inwestycji i remontów oraz koordynowanie działań związanych z przebiegiem robót;
- sporządzanie dokumentów umożliwiających przyjęcie inwestycji jako środka trwałego na majątek Gminy;
- współpraca z inwestorami w zakresie realizacji inwestycji drogowych na terenie Gminy:
- przygotowywanie projektów porozumień,
- uzgadnianie koncepcji, projektów, organizacji ruchu,
- sprawowanie nadzoru w sprawie realizacji inwestycji,
- uczestniczenie w odbiorach.
Adam Kotarski - Inspektor
adam.kotarski@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 wew. 272
pokój nr 17
- właściwe zorganizowanie procesu inwestycyjnego dla obiektów stanowiących własność Gminy;
- planowanie, przygotowanie, realizacja, nadzorowanie i rozliczenie zadań inwestycyjnych;
- planowanie, przygotowanie, realizacja, nadzorowanie i rozliczenie zadań remontowych;
- szacowanie i ustalanie kosztów inwestycji i remontów;
- sprawdzanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej;
- przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia;
- przygotowywanie dokumentacji, wniosków o udzielenie pozwoleń na budowę i zgłoszeń robót;
- przygotowywanie wniosków o pożyczki i dotacje na zadania inwestycyjne oraz ich rozliczanie;
- przygotowywanie projektów umów i prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych;
- sporządzanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżącej informacji o realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych;
- przygotowywanie pełnomocnictw z zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla projektanta i inspektora nadzoru inwestorskiego, wykonawców;
- wykonywanie funkcji inwestora bezpośredniego w stosunku do inwestycji i remontów oraz koordynowanie działań związanych z przebiegiem robót;
- sporządzanie dokumentów umożliwiających przyjęcie inwestycji jako środka trwałego na majątek Gminy;
- utrzymywanie i koordynowanie rozwoju placów zabaw i elementów małej architektury, tj. ławki, kosze, słupy ogłoszeniowe, barierki itp.;
- ocena stanu technicznego gminnych obiektów małej architektury m.in. gminnych placów zabaw, gminnych siłowni zewnętrznych, w tym zlecanie przeglądów okresowych i prowadzenie książek obiektów;
- prowadzenie spraw remontów, przebudów budynków będących siedzibą Urzędu, budynków przekazanych w zarząd jednostkom pomocniczym gminy;
- dokonywanie okresowych przeglądów budynków, o których mowa w pkt 15, sprawowanie nadzoru nad przeglądami tych budynków oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw.
Paulina Skórska-Pabich – pomoc administracyjna
paulina.pabich@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 wew. 270
pokój nr 17
Małgorzata Rurarz-Sobczak - pomoc administracyjna
malgorzata.sobczak@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 wew. 273
- właściwe zorganizowanie procesu inwestycyjnego dla obiektów stanowiących własność Gminy;
- planowanie, przygotowanie, realizacja, nadzorowanie i rozliczanie zadań inwestycyjnych;
- planowanie, przygotowanie, realizacja, nadzorowanie i rozliczanie zadań remontowych;
- szacowanie i ustalanie kosztów inwestycji i remontów;
- sprawdzanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej;
- przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia;
- przygotowywanie dokumentacji, wniosków o udzielenie pozwoleń na budowę i zgłoszeń robót;
- przygotowywanie wniosków o pożyczki i dotacje na zadania inwestycyjne;
- przygotowywanie projektów umów i prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych;
- sporządzanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżącej informacji o realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych;
- przygotowywanie pełnomocnictw z zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla projektanta i inspektora nadzoru inwestorskiego, wykonawców;
- wykonywanie funkcji inwestora bezpośredniego w stosunku do inwestycji i remontów oraz koordynowanie działań związanych z przebiegiem robót;
- sporządzanie dokumentów umożliwiających przyjęcie inwestycji jako środka trwałego na majątek Gminy;
- prowadzenie spraw związanych z oświetleniem dróg, ulic i placów;
- prowadzenie spraw związanych z konserwacją oświetlenia ulicznego (zgłaszanie awarii, rozliczanie faktur);
- weryfikacja prowadzonej realizacji konserwacji oświetlenia, usuwania awarii, rozliczanie faktur;
- prowadzenie spraw związanych z dystrybucją i dostawą energii do obiektów użyteczności publicznej;
- zakup energii elektrycznej na potrzeby gminy Stryków (ŁGZ):
- opis przedmiotu zamówienia,
- prowadzenie spraw w trakcie trwania postępowań oraz trwania umowy,
- zgłaszanie nowych punktów poboru energii,
- wypowiadanie dotychczasowych umów.
Izabela Zalewska - Piestrzeniewicz - Główny Specjalista
izabela.zalewska@strykow.pl
tel.42 719-80-02 w. 281
pokój nr 18
Julita Zatorska - Podinspektor
julita.zatorska@strykow.pl
tel.42 719-80-02 w. 280
pokój nr 18
- zapewnianie zgodności postępowań prowadzonych przez Gminę Stryków z przepisami ustawy Pzp;
- zapewnienie zgodności wykonywanych czynności z ustawą Pzp;
- udział w pracach komisji przetargowych oraz merytoryczna obsługa tej komisji;
- dokonywanie wyboru trybu postępowania przetargowego;
- inicjowanie rozwiązań i dokonywanie wyboru sposobu legalnego rozwiązywania problemów występujących w trakcie realizacji zadań inwestycyjnych;
- opracowywanie projektów specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami;
- przygotowywanie ogłoszeń o wszczęciu i wynikach postępowań realizowanych na podstawie ustawy Pzp;
- ustosunkowywanie się do środków ochrony prawnej wnoszonych przez wykonawców;
- prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem wadiów i zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- sporządzanie protokołów z postępowania o zamówienia publiczne;
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
- sporządzanie okresowych analiz i sprawozdań z zamówień publicznych.
Aleksandra Fabisiak - referent
aleksandra.kolodziejczyk@strykow.pl
tel.42 719-80-02 w. 280
pokój nr 18
- Wprowadzanie decyzji, postanowień i pozostałych pism do odpowiedniego rejestru Wydziału IZP.
- Współpraca z inwestorami w zakresie realizacji inwestycji na terenie Gminy.
- Szacowanie i ustalanie kosztów inwestycji i remontów.
- Planowanie zmian i przygotowywania wniosków dotyczących wprowadzania, zmniejszania i przenoszenia środków finansowych w podziałkach klasyfikacji budżetowej w zakresie budżetu oraz WPF Gminy Stryków.
- Sporządzanie sprawozdań (w tym finansowych), ocen, analiz i bieżącej informacji o realizacji zadań: inwestycyjnych, remontowych.
- Rozpatrywanie wniesionych do urzędu skarg i wniosków oraz petycji, odpowiednio do merytorycznego zakresu działania.
- Przygotowywanie oraz przeprowadzanie postępowań w sprawach o udzielenia zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności:
- zapewnianie bezpiecznego gromadzenia informacji dotyczących przygotowywanych, prowadzonych i realizowanych postępowań o zamówienia publiczne;
- opracowywanie regulaminu pracy komisji przetargowych;
- udział w pracach komisji przetargowych oraz merytoryczna obsługa tej komisji;
- dokonywanie wyboru trybu postępowania przetargowego;
- dokonywanie wyboru wykonawcy robót w trybie zamówień publicznych;
- opracowywanie projektów specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami
i innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania
w odpowiednim trybie; - przygotowywanie ogłoszeń o wszczęciu i wynikach postępowań przetargowych;
- wyjaśnianie wątpliwości i zapytań wnoszonych przez wykonawców w trakcie trwania postępowania;
- ustosunkowywanie się do środków ochrony prawnej wnoszonych przez wykonawców;
- prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem wadiów i zabezpieczeń należytego wykonania umowy;
- sporządzanie protokołów z postępowania o zamówienia publiczne;
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych, sporządzanie okresowych analiz i sprawozdań z zamówień publicznych;
Sylwester Kacperski - Pomoc Administracyjna
sylwester.kacperski@strykow.pl
Marcin Buczyński - Podinspektor
marcin.buczynski@strykow.pl
tel.42 719-88-89
tel.42 719-80-02 w. 300
pokój nr 20
- wydawanie decyzji lokalizacyjnych na umieszczanie urządzeń w pasach drogowych dróg;
- uzgadnianie lokalizacji bram, wjazdów;
- prognozowanie potrzeb przewozowych oraz koordynowanie planów rozwoju komunikacji lokalnej;
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na wykonywanie przewozów regularnych i przewozów regularnych specjalnych na liniach komunikacyjnych na terenie Gminy;
- prowadzenie postępowań związanych z uzgodnieniami dotyczącymi wykonywania przewozów na liniach komunikacyjnych wykraczających poza obszar Gminy
- koordynowanie rozkładów jazdy przewoźników lokalnych i wydawanie zezwoleń na korzystanie z przystanków;
- nadzór nad utrzymaniem przystanków komunikacji zbiorowej;
- zakup i montaż wiat przystankowych, rozkłady jazdy;
- realizacja zawartych porozumień w zakresie komunikacji;
- uzgadnianie i zatwierdzanie zmian rozkładów jazdy;
- występowanie z wnioskami o zgody na korzystanie z przystanków będących własnością innych zarządców;
- weryfikacja i zatwierdzanie pod względem merytorycznym faktur za zużycie energii elektrycznej – oświetlenie uliczne i inne obiekty gminne;
Piotr Bauer - Podinspektor
piotr.bauer@strykow.pl
tel.42 719-80-02 w. 310
pokój nr 21
- wydawanie opinii o przebiegu dróg gminnych;
- prowadzenie ewidencji dróg gminnych i drogowych obiektów mostowych;
- wydawanie zaświadczeń o dostępie do drogi publicznej;
- wydawanie zezwoleń na wykorzystywanie dróg gminnych w sposób szczególny;
- rozpatrywanie wniosków o zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót, umieszczenia urządzeń infrastruktury niezwiązanej z drogą, umieszczenia reklam, kiosków i stoisk handlowych, naliczanie opłat i kar pieniężnych za zajęcie pasa drogowego;
- sporządzanie postanowień w sprawie uzgodnienia projektów decyzji o lokalizacji celu publicznego;
- prowadzenie spraw związanych z ochroną dróg m.in. kontrola legalności robót i lokalizacji obiektów w pasie drogowym (reklamy, obiekty handlowe itp.) oraz inicjowanie działań w zakresie samowolnego naruszeniu pasa drogowego;
- przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg i drogowych obiektów mostowych;
- koordynowanie spraw w zakresie budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg gminnych, mostów, przejazdów;
- utrzymywanie nawierzchni, chodników, obiektów inżynierskich, urządzeń zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych z drogą;
- koordynowanie i współpraca przy sprawach związanych z pielęgnacją, konserwacją oraz ochroną zieleni w pasach drogowych;
- opracowywanie projektów zmiany stałych organizacji ruchu na drogach gminnych;
- współdziałanie z innymi zarządcami dróg na terenie Gminy w ich prawidłowym utrzymaniu oraz w ustaleniu zasad organizacji ruchu;
- współdziałanie w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa ruchu drogowego (organizacje ruchu);
- uzgadnianie i opiniowanie projektów organizacji ruchu, w tym czasowych dla wykonawców robót w pasach dróg gminnych;
- zapewnianie zgodności z obowiązującym prawem oznakowania dróg na terenie Gminy;
- bieżące utrzymanie dróg wewnętrznych na terenie gminy;
- przeprowadzanie okresowych pomiarów natężenia ruchu na drogach i na przejazdach kolejowych, a także pomiarów widoczności na przejazdach kolejowych;
- prowadzenie spraw związanych z odprowadzaniem wód opadowych z dróg gminnych (kanalizacja deszczowa),(zlecanie wykonania operatów wodno-prawnych).
Marzena Kowalik- Podinspektor
marzena.kowalik@strykow.pl,
tel. 42 719-80-02, wew. 312,
pokój nr 21
- właściwe zorganizowanie procesu inwestycyjnego w zakresie dróg, stanowiących własność Gminy;
- planowanie, przygotowanie, realizacja, nadzorowanie i rozliczenie zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie budowy dróg;
- szacowanie i ustalanie kosztów inwestycji i remontów;
- sprawdzanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej;
- przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia;
- przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg i drogowych obiektów mostowych,
- koordynowanie spraw w zakresie budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg gminnych, mostów, przejazdów;
- prowadzenie spraw związanych z oświetleniem dróg, ulic i placów gminnych
w zakresie projektowania i budowy linii oświetleniowych; - ustalanie i zgłaszanie potrzeb w zakresie budowy nowych linii oświetleniowych;
- utrzymywanie nawierzchni, chodników, obiektów inżynierskich, urządzeń zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych z drogą;
- współdziałanie z innymi zarządcami dróg na terenie Gminy w ich prawidłowym utrzymaniu oraz w ustaleniu zasad organizacji ruchu;
- bieżące utrzymanie dróg gminnych oraz wewnętrznych na terenie gminy;
- współpraca w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic;
- współpraca z JRP oraz ZGKiM w zakresie utrzymania dróg;
- opracowywanie projektów planów rocznych i wieloletnich na bazie materiałów (przeglądów okresowych) inspektora robót drogowych i inspektora robót mostowych w zakresie budowy i modernizacji obiektów mostowych, sygnalizacji świetlnej i urządzeń bezpieczeństwa ruchu;
- współpraca z inwestorami w zakresie realizacji inwestycji drogowych na terenie gminy;
- współpraca z inwestorami w zakresie realizacji inwestycji drogowych na terenie Gminy:
- przygotowywanie projektów porozumień,
- uzgadnianie koncepcji, projektów, organizacji ruchu,
- sprawowanie nadzoru w sprawie realizacji inwestycji,
- uczestniczenie w odbiorach.
Ilona Olczyk - Inspektor
ilona.olczyk@strykow.pl
tel. 42 719-80-02, wew. 311
pokój nr 21
- Prowadzenie spraw w ramach współpracy ze Stowarzyszeniem Łódzki Obszar Metropolitalny.
- Poszukiwanie informacji o programach umożliwiających pozyskiwanie zewnętrznych środków finansowych na realizację zadań Gminy.
- Analiza tych programów i przedkładanie propozycji działań kierownictwu urzędu oraz jednostkom organizacyjnym gminy i samorządowym jednostkom kultury.
- Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych i załączników, dla projektów dofinansowanych w ramach programów unijnych, realizowanych przez Urząd w zakresie zadań Gminy.
- Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych i załączników, dla projektów dofinansowanych w ramach programów krajowych, realizowanych przez Urząd w zakresie zadań Gminy.
- Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych i załączników dla projektów grantowych realizowanych w ramach zakresu zadań wydziału.
- Przygotowywanie wniosków o płatność wraz z załącznikami dla projektów dofinansowanych w ramach programów unijnych, realizowanych przez Urząd w zakresie zadań Gminy.
- Przygotowywanie wniosków o płatność wraz z załącznikami dla projektów dofinansowanych
w ramach programów krajowych, realizowanych przez Urząd w zakresie zadań Gminy. - Koordynacja i monitorowanie zadań realizowanych przez Urząd w ramach programów unijnych i krajowych.
- Prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości realizacji projektów, które uzyskały dofinansowanie ze środków zewnętrznych - zgodnie z zapisami umów i monitorowanie w zakresie związanym z zakresem zadań wydziału.
- Prowadzenie spraw w ramach współpracy ze Stowarzyszeniem Lokalna Grupa Działania „POLCENTRUM”.