Treść strony PROMOCJI I KONTAKTÓW Z MIESZKAŃCAMI
Urząd Miejski w Strykowie
95-010 Stryków,
ul. Tadeusza Kościuszki 31
Bezpośredni nadzór merytoryczny nad pracą Wydziału Promocji i Kontaktów z Mieszkańcami sprawuje Burmistrz Strykowa Piotr Ślęzak.
Lilianna Jóźwiak- Staszewska - Naczelnik Wydziału Promocji i Kontaktów z Mieszkańcami
lilianna.staszewska@strykow.pl
promocja@strykow.pl
tel. 42 719-80-02, w. 500
pokój nr 1
- kierowanie oraz sprawowanie kontroli i nadzoru nad pracą kierowanego wydziału;
- zapewnienie koordynacji działań i sprawnej organizacji pracy wydziału;
- dokonywanie oceny prawidłowości realizowanych zadań przez podległych pracowników komórki organizacyjnej oraz informowania bezpośredniego przełożonego o istniejących zagrożeniach oraz przedkładania wraz z uzasadnieniem propozycji zapewniających prawidłowe wykonanie zadań;
- budowanie wizerunku gminy przyjaznej mieszkańcom, inwestorom oraz osobom odwiedzającym jej teren,
- realizacja projektów promocyjnych mających na celu podkreślenie walorów historycznych, kulturowych, społecznychi przyrodniczych gminy,
- realizacja dokumentacji fotograficznej oraz relacji tekstowych z wydarzeń organizowanych lub współorganizowanych przez Gminę Stryków, podległe jednostki organizacyjne, lokalną społeczność
- prowadzenie i aktualizacja strony internetowej i social mediów;
- nadzór nad redakcją i publikacją postów, zdjęć oraz filmów mających na celu relacjonowanie w czasie wydarzeń lub informowanie o sprawach istotnych dla mieszkańców, odpowiadanie na komentarze,
- budowanie, utrzymywanie relacji, organizowanie kontaktów z przedstawicielami mediów oraz dostarczanie środkom masowego przekazu informacji poświęconych działaniom Gminy i wydarzeniom realizowanym przez lokalną społeczność, koordynowanie przygotowywania odpowiedzi na zapytania mediów,
- zapewnienie przepływu informacji między wydziałem a poszczególnymi komórkami organizacyjnymi urzędu oraz jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie realizowanych zadań, programów, przedsięwzięć i projektów, o których Mieszkańcy powinni być informowani na bieżąco za pośrednictwem strony internetowej UM oraz mediów społecznościowych,
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi, gminnymi jednostkami pomocniczymi, samorządowymi instytucjami kultury i innymi organizacjami/grupami społecznymi działającymi na terenie gminy w zakresie promocji organizowanych przez
te jednostki wydarzeń, - opracowywanie materiałów tekstowych do publikacji promocyjnych (broszur, ulotek, folderów, książek itp.), współpracaz wydawcami,
- współpraca z samorządowymi instytucjami kultury w zakresie promocji organizowanych przez te jednostki wydarzeń.
Anna Sobczyk - Inspektor
anna.sobczyk@strykow.pl
promocja@strykow.pl
tel. 42 719-80-02, w. 501
pokój nr 1
Robert Pietrasiak - Podinspektor
robert.pietrasiak@strykow.pl
promocja@strykow.pl
tel. 42 719-80-02, w. 504
pokój nr 1
- współtworzenie, realizacja i koordynacja wdrażania strategii komunikacji i promocji oraz budowanie pozytywnego wizerunku gminy;
- wspieranie, organizacja, prowadzenie, udział w wystawach, spotkaniach, konferencjach, uroczystościach okolicznościowych i patriotycznych oraz innych imprezach promujących gminę;
- inicjowanie artykułów i informacji w mediach poświęconych działaniom gminy i wydarzeniom realizowanym przez lokalną społeczność, grupy społeczne i instytucje w gminie i poza nią;
- koordynacja, konsultowanie, autoryzacja, przygotowywanie i realizacja materiałów prasowych, radiowych, filmowych, telewizyjnych i zdjęciowych;
- prowadzenie i aktualizacja strony internetowej i social mediów (w szczególności Facebook, YouTube) – redakcja i publikacja artykułów i postów, wydarzeń, zdjęć oraz odpowiadanie na posty i komentarze, nadzór nad ich publikacją, relacjonowanie w czasie wydarzeń itp.;
- budowanie i utrzymywanie relacji z przedstawicielami mediów, przedstawicielami instytucji oraz współpraca z jednostkami organizacyjnymi, gminnymi jednostkami pomocniczymi i innymi organizacjami/grupami społecznymi działającymi na terenie gminy oraz przygotowywanie komentarzy i odpowiedzi na zapytania mediów;
- pozyskiwanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów partnerskich z jednostkami samorządu terytorialnego, regionami oraz z innymi podmiotami;
- współdziałanie i opracowywanie dokumentów strategicznych gminy, budżetu gminy oraz ich aktualizowanie i monitorowanie w zakresie związanych z zakresem zadań wydziału.
Katarzyna Tomczak - Główny Specjalista
katarzyna.tomczak@strykow.pl,
tel. 42 719-80-02, w. 503
pokój nr 2
- Współpraca, nadzór i kontrola działań jednostek pomocniczymi gminy tj. sołectw i osiedli,
w szczególności:- prowadzenie funduszu sołeckiego i innych programów gminnych realizowanych dla sołectw i osiedli;
- organizacja narad sołeckich;
- organizacja zebrań sołeckich i osiedlowych z ramienia Urzędu;
- prowadzenie bieżących spraw sołectw i osiedli w ramach zakresu działania Wydziału.
- Koordynacja i monitorowanie zadań realizowanych przez Wydział w ramach dotacji celowych przyznawanych dla jednostek samorządu terytorialnego ze środków budżetu Województwa Łódzkiego w zakresie realizacji zadań własnych gminy w sołectwach.
- Współdziałanie przy opracowaniu dokumentów strategicznych Gminy, w szczególności projektu budżetu Gminy w zakresie Funduszu Sołeckiego oraz Funduszu Osiedlowego oraz ich aktualizowanie i monitorowanie w zakresie zadań Wydziału.
- Przygotowywanie rocznych sprawozdań z wykonania Funduszu Sołeckiego i Osiedlowego.
- Przygotowanie wniosku o zwrot z budżetu państwa części wydatków gminy wykorzystywanych w ramach Funduszu Sołeckiego.
- Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych i wyposażenia.
- Przygotowywanie zbiorczych comiesięcznych informacji o obecności przewodniczących jednostek pomocniczych na sesjach Rady Miejskiej w Strykowie i na naradach przewodniczących jednostek pomocniczych.
- Przygotowywanie projektów uchwał pod obrady Rady Miejskiej w Strykowie w sprawach związanych z działalnością Wydziału.
- Realizacja wniosków o udostępnienie informacji publicznej oraz o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego w zakresie kompetencji stanowiska.
- Współpraca przy aktualizacji informacji umieszczanych na stronie internetowej Urzędu Gminy Stryków związanych z realizacją zadań sołeckich oraz osiedlowych.
Edyta Kijak - Podinspektor
edyta.kijak@strykow.pl
tel. 42 719-80-02, w. 505
pokój nr 2
- Współpraca, nadzór i kontrola działań jednostek pomocniczymi gminy tj. sołectw i osiedli, w szczególności:
- prowadzenie funduszu sołeckiego i innych programów gminnych realizowanych dla sołectw i osiedli,
- organizacja narad sołeckich,
- organizacja zebrań sołeckich i osiedlowych z ramienia Urzędu,
- prowadzenie bieżących spraw sołectw i osiedli w ramach zakresu działania wydziału.
- Współdziałanie przy opracowaniu dokumentów strategicznych Gminy, w szczególności projektu budżetu Gminy w zakresie Funduszu Sołeckiego oraz Funduszu Osiedlowego oraz ich aktualizowanie i monitorowanie w zakresie zadań Wydziału.
- Współpraca przy przygotowaniu rocznych sprawozdań z wykonania Funduszu Sołeckiego i Osiedlowego.
- Wyszukiwanie informacji, wnioskowanie, realizacja i rozliczanie projektów w ramach dotacji celowych przyznawanych dla jednostek samorządu terytorialnego ze środków budżetu Województwa Łódzkiego w zakresie realizacji zadań własnych gminy w sołectwach.
- Realizacja zadań związanych z osiedlami i sołectwami, w tym z Funduszem Sołeckim oraz Stowarzyszeniem LGD „POLCENTRUM”.
- Prowadzenie spraw w ramach współpracy ze Stowarzyszeniem LGD „POLCENTRUM”.
- Współpraca i realizacja zadań związanych z działalnością Kół Gospodyń Wiejskich.
- Współpraca z Kołami Gospodyń Wiejskich, jednostkami organizacyjnymi gminy, Ośrodkiem Kultury i Rekreacji w Strykowie oraz innymi instytucjami i organizacjami zewnętrznymi w zakresie organizacji Dożynek Gminnych.
- Wyszukiwanie informacji, wnioskowanie, realizacja i rozliczanie zadań dofinansowanych programów krajowych w zakresie KGW.
- Opisywanie rachunków i faktur VAT wystawionych na Gminę Stryków, w zakresie spraw realizowanych przez pracownika na zajmowanym stanowisku.
- Współpraca przy aktualizacji informacji umieszczanych na stronie internetowej Urzędu oraz profilu FB Gminy Stryków, w szczególności realizacja wytycznych w zakresie obowiązków informacyjnych i promocji projektów dofinansowywanych ze środków zewnętrznych związanych z działalnością jednostek pomocniczych gminy oraz KGW.
- Realizacja wniosków o udostępnienie informacji publicznej oraz o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego w zakresie kompetencji stanowiska.
Olga Sasin - Pomoc administracyjna
olga.sasin@strykow.pl
tel. 42 719-80-02, w. 502
pokój nr 2
- Wyszukiwanie informacji, wnioskowanie, realizacja i rozliczanie projektów w ramach dotacji celowych przyznawanych dla jednostek samorządu terytorialnego ze środków budżetu Województwa Łódzkiego w zakresie realizacji zadań własnych gminy w sołectwach.
- Współpraca przy aktualizacji informacji umieszczanych na stronie internetowej Urzędu oraz profilu FB Gminy Stryków związanych z realizacją zadań sołeckich oraz osiedlowych.
- Współpraca z Kołami Gospodyń Wiejskich, jednostkami organizacyjnymi gminy, Ośrodkiem Kultury i Rekreacji w Strykowie oraz innymi instytucjami i organizacjami zewnętrznymi w zakresie organizacji Dożynek Gminnych.
- Opisywanie rachunków i faktur VAT wystawionych na Gminę Stryków, w zakresie spraw realizowanych przez pracownika na zajmowanym stanowisku.
- Prowadzenie bieżących spraw sołectw i osiedli w ramach zakresu działania Wydziału.