Treść strony ORGANIZACYJNO - GOSPODARCZY I KADR
Urząd Miejski w Strykowie
95-010 Stryków,
ul. Tadeusza Kościuszki 27
Bezpośredni nadzór merytoryczny nad pracą Wydziału Organizacyjno-Gospodarczego i Kadr sprawuje Sekretarz Gminy Stryków Radosław Zaborowski.
Wioletta Makówczyńska - Podinspektor
wioletta.makowczynska@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 w. 110
sekretariat
Kamila Rosińska - Podinspektor
kamila.rosinska@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 w. 119
sekretariat
- udzielanie informacji interesantom dotyczących:
- prowadzenie ewidencji, wydawanie i rozliczanie druków ścisłego zarachowania;
- zapewnienie obsługi kancelaryjnej Urzędu, sekretarskiej Burmistrza i Zastępcy Burmistrza;
- organizowanie przyjęć interesantów i gości przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza;
- prowadzenie kancelarii Urzędu zgodnie z instrukcją kancelaryjną i regulaminem;
- obsługa urządzeń biurowych;
- obsługa skrzynki podawczej Urzędu;
- przyjmowanie, rozdział i wysyłka korespondencji;
- zapewnienie publikacji na tablicach ogłoszeń Urzędu;
- nadzór nad przechowywaniem kluczy do pomieszczeń Urzędu;
- współdziałanie w przygotowaniu zamówienia publicznego na świadczenie usług pocztowych;
- opisywanie i sprawdzanie pod względem merytorycznym rachunków i faktur VAT wystawionych na Gminę Stryków, w zakresie spraw realizowanych przez Wydział.
Ewa Tomczak - Główny Specjalista
ewa.tomczak@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 w. 290
pokój nr 19
Anna Góralczyk - Podinspektor
anna.goralczyk@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 w. 291
pokój nr 19
- prowadzenie spraw kadrowych i socjalnych pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych
- organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów
- prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami i podnoszeniem kwalifikacji pracowników
- ubezpieczenie mienia gminnego
- zaopatrywanie pracowników Urzędu w materiały biurowe i środki czystości
- prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych i wyposażenia
Tomasz Piestrzeniewicz - Starszy Informatyk
tomasz.piestrzeniewicz@strykow.pl
tel. 42 719-80-02, w. 250
pokój nr 15
Maciej Kaczmarek – Starszy Informatyk
maciej.kaczmarek@strykow.pl
tel. 42 719-80-02, w. 252
pokój nr 15
- administrowanie i bieżące utrzymanie sieci, urządzeń teleinformatycznych Urzędu
- obsługa systemu do przeprowadzania transmisji i głosowania on-line z sesji i komisji Rady Miejskiej w Strykowie
Paulina Skórska-Pabich – pomoc administracyjna
paulina.pabich@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 wew. 270
pokój nr 15
- obsługa monitoringu gminnego;
- prowadzenie korespondencji z komisariatem policji w zakresie udzielania informacji publicznej dot. nagrań z kamer monitoringu gminnego;
- zarządzanie treścią BIP Urzędu;
- prowadzenie archiwum Urzędu, w szczególności:
- nadzór nad terminowym i właściwym przekazywaniem akt do archiwum,
- przyjmowanie do archiwum zakładowego i przechowywanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych wydziałów urzędu oraz samodzielnych stanowisk pracy,
- porządkowanie i udostępnianie dokumentacji,
- należyte zabezpieczenie dokumentacji przed zniszczeniem bądź dostępem osób nieupoważnionych,
- prowadzenie ewidencji dokumentacji przechowywanej w archiwum,
- prowadzenie ewidencji udostępniania dokumentacji archiwalnej,
- przeprowadzanie procedury brakowania dokumentacji niearchiwalnej,
- stała współpraca z Archiwum Państwowym w Łodzi;
- prowadzenie innych czynności archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i zarządzeniami Burmistrza;
- kontrola warunków panujących w pomieszczeniach archiwum;
- prowadzenie spraw związanych z jednolitym rzeczowym wykazem akt w ramach istniejących symboli i kategorii archiwalnych.
Anna Jóźwiak - Inspektor
anna.jozwiak@strykow.pl
radagminy@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 w. 370
pokój nr 27
- obsługa biurowa sesji Rady Miejskiej w Strykowie i jej komisji, w szczególności:
- wysyłanie zawiadomień i zapewnienie dostarczenia Radnym materiałów na posiedzenia sesji i komisji,
- obsługa posiedzeń komisji i sesji;
- sporządzanie protokołów z obrad sesji i komisji Rady,
- przekazywanie odpisów uchwał właściwym jednostkom do realizacji,
- prowadzenie rejestrów wniosków, opinii i interpelacji radnych,
- przekazywanie wyciągów z protokołów, wniosków, opinii i interpelacji radnych Burmistrzowi;
- wykonywanie czynności o charakterze sekretarskim wobec Przewodniczącego Rady;
- prowadzenie rejestru uchwał Rady;
- zapewnienie publikacji aktów prawa miejscowego;
- przedkładanie uchwał Rady organom nadzoru;
- zapewnienie terminowego dostarczania przewodniczącym jednostek pomocniczych gminy materiałów na sesję;
- przygotowywanie informacji na stronę internetową Urzędu oraz BIP w zakresie działań wydziału;
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza lub bezpośredniego przełożonego w zakresie ich kompetencji.
Arkadiusz Szkupiński - Specjalista ds. BHP.
arkadiusz.szkupinski@strykow.pl
tel. 42 719-81-57, wew. 290
pokój nr 19
- szkolenie pracowników Urzędu w zakresie BHP
- prowadzenie dochodzenia powypadkowego
- prowadzenie spraw z zakresu ochrony przeciwpożarowej, ewakuacji pracowników oraz udzielania pierwszej pomocy na terenie Urzędu