Treść strony FINANSOWY

Urząd Miejski w Strykowie
95-010 Stryków,
ul. Tadeusza Kościuszki 27 

Bezpośredni nadzór merytoryczny nad pracą Wydziału Finansowego sprawuje Skarbnik Gminy Stryków Iwona Stańczyk.

Iwona Stańczyk - Skarbnik Gminy Stryków
iwona.stanczyk@strykow.pl
tel.42 719-80-02 w. 380
pokój nr 28

  • główny księgowy budżetu, który w zakresie działania Urzędu pilnuje racjonalnego dysponowania środkami finansowymi

 

Anna Matuszewska - Inspektor
anna.matuszewska@strykow.pl
tel.42 719-99-83
tel. 42 719-80-02 w. 141
pokój nr 4, parter

Gabriela Bełdzińska  - Inspektor
gabriela.beldzinska@strykow.pl
tel.42 719-99-83
tel. 42 719-80-02 w. 140
pokój nr 4, parter

  • rozliczanie inkasentów
  • księgowanie wpływów z podatków
  • windykacja należności
  • wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu lub stwierdzające stan zaległości dla osób fizycznych;
  • bieżąca obsługa interesantów:
    • drukowanie pokwitowań,
    • dzienne uzgadnianie wpływów.

Dorota Przybysz - Inspektor
dorota.przybysz@strykow.pl
tel.42 719-80-02 w.172
pokój nr 7, parter

Edyta Kujawiak - Inspektor
edyta.kujawiak@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 w.176
pokój nr 7, parter

  • prowadzenie  spraw z zakresu wymiaru podatków i opłat lokalnych
  • wydawanie zaświadczeń  o wielkości posiadanych gruntów, dochodowości oraz zaległościach podatkowych
  • prowadzenie ewidencji podatków i opłat lokalnych
  • nanoszenie zmian w stanie posiadania, wydawanie decyzji przypisów i odpisów
  • wydawanie decyzji w sprawie ulg i umorzeń w podatkach i opłatach w ramach posiadanych upoważnień

 

Bartłomiej Czerwiec - Inspektor
bartlomiej.czerwiec@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 w. 175
pokój nr 7, parter

  • prawidłowe prowadzenie kart kontowych osób fizycznych z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  • prowadzenie ewidencji szczegółowej w zakresie rozliczeń ww. opłaty z tytułu wpłat, nadpłat i zaległości,
  • obsługa interesantów w zakresie powierzonych zadań,
  • kontrola terminowości wpłat należności,
  • terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, takich jak upomnienia oraz tytuły wykonawcze,
  • dokonywanie zwrotów nadpłat i zaliczanie nadpłat w całości lub części na poczet przyszłych należności podatkowych,
    codzienne uzgadnianie z kasjerem sum wpływów wpłat opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi z sumą ujętą w raporcie kasowym,
  • sporządzanie raportów dziennych dotyczących wpłat kasowych i bankowych,
  • miesięczne uzgadnianie wpływów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  • dokonywanie inwentaryzacji należności i nadpłat z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  • opracowywanie kwartalnych sprawozdań z zakresu podatków i opłat lokalnych,
  • uzgadnianie przypisów, odpisów i wpływów podatków i opłat lokalnych, sporządzanie bilansu,
  • współpraca z urzędami skarbowymi,
  • przygotowywanie dokumentów w systemie bezgotówkowym.

Michał Sędzikowski - Inspektor
michal.sedzikowski@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 w. 170
pokój nr 7, parter

  • Obsługa kasy Urzędu;
    • przyjmowanie wpłat gotówkowych i bezgotówkowych,
    • przygotowywanie i ewidencja należności gotówkowych i bezgotówkowych,
    • codzienne uzgadnianie wpływów na poszczególne rodzaje należności,
    • pobieranie gotówki i odprowadzanie gotówki do banku,
    • wypłacanie gotówki osobom uprawnionym,
    • prawidłowe zabezpieczenie gotówki w kasie,
    • sporządzanie na bieżąco raportów kasowych.
  • Prowadzenie rejestru pobranych zaliczek.
  • Prowadzenie rejestru depozytów.
  • Rejestrowanie faktur i not księgowych:
    • ewidencja na kontach księgowych,
    • ewidencja zgodnie z klasyfikacją budżetową. 
  • Prowadzenie bieżącej ewidencji kontrahentów oraz weryfikacja rozrachunków z kontrahentami.

Karolina Pietrasik - Inspektor
karolina.pietrasik@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 w. 174
pokój nr 7, parter

  • podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych w zakresie podatków: rolnego, leśnego i od nieruchomości – osoby prawne: w tym m.in.:
    • wystawianie upomnień,
    • sporządzanie oraz prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych
      i ich aktualizacja,
    • podejmowanie działań zmierzających do ustalenia majątku dłużnika,
    • przygotowywanie wniosków w zakresie dokonywania hipoteki oraz stosowania innych form zabezpieczenia należności podatkowych,
    • prowadzenie w księgach podatkowych prawidłowej ewidencji wpłat, zwrotów
      i zaliczeń nadpłat podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości (osoby prawne) oraz podatku od środków transportowych,
    • przygotowywanie postanowień w sprawach dotyczących zaliczenia na poczet zaległości podatkowych wpłat dokonywanych przez podatnika,
    • rozliczenia opłat komorniczych;
  • sporządzanie okresowych informacji na potrzeby sprawozdawczości;
  • sporządzanie analiz;
  • współpraca z urzędami skarbowymi i komornikami;
  • ustalanie i dokonywanie odpisów przedawnionych;

Monika Królikowska – pomoc administracyjna 
monika.krolikowska@strykow.pl
pokój nr 7, tel. wew. 171

  • księgowanie, bieżący nadzór nad wpłatami oraz windykacja i egzekucja opłat za zajęcie pasa drogowego oraz umieszczanie urządzenia w pasie drogowym, opłaty targowej, adiacenckiej, planistycznej, za czynsz, reklamę, energię cieplną i elektryczną oraz służebność gruntową stanowiących dochody Gminy;
  • wprowadzanie do programu OPLOK przypisów i odpisów opłaty za zajęcie pasa drogowego oraz umieszczanie urządzenia w pasie drogowym, opłaty targowej, adiacenckiej i planistycznej, reklamę, energię cieplną i elektryczną oraz służebność gruntową;
  • wymiar, windykacja i egzekucja podatku od środków transportowych;
  • rozpatrywanie podań dotyczących umorzeń, odroczeń, rozłożenia na raty podatku od środków transportowych;
  • sporządzanie sprawozdań Rb-27 S i Rb-N;
  • podejmowanie działań na rzecz pełnej realizacji wpływów na poczet należności budżetowych z tytułu podatków i opłat oraz likwidacji zaległości podatkowych;
  • wystawianie upomnień, tytułów wykonawczych oraz wezwań i pozwów sądowych bezzwłocznie po upływie terminów płatności;
  • współpraca z urzędami skarbowymi i komornikami;
  • prowadzenie rejestru sprzedaży VAT i współpraca w tym zakresie z firmą rozliczającą podatek;
  • wystawianie faktur i not księgowych;
  • ocena formalno – rachunkowa dotacji przekazanych przez Gminę Stryków;

Halina Fijałkowska - Inspektor
halina.fijalkowska@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 w. 360
pokój nr 26, II p.

  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych oraz ich umarzanie;
  • prowadzenie centralnej ewidencji umów i zleceń, których strona jest Gmina;
  • prowadzenie kart dla podatników z wieczystego użytkowani;
  • prace związane z opracowaniem projektu budżetu;
  • sporządzanie informacji z wykonania budżetu za I półrocze, sprawozdanie z wykonania budżetu oraz informacja o kształtowaniu się Wieloletniej Prognozy Finansowej oraz sprawozdania;
  • sporządzanie zarządzeń i uchwał dotyczących zmian budżetu i zmian w budżecie, uchwał WPF wraz z załącznikami;
  • obsługa programu Legislator w zakresie zarządzeń i uchwał dotyczących zmian budżetu i zmian w budżecie, uchwał WPF wraz z załącznikami, sprawozdania i informacji z wykonania budżetu, uchwały budżetowej wraz z załącznikami;
  • obsługa systemu zarządzania budżetami JST Besti@;
  • prowadzenie planów jednostek budżetowych – zmiany budżetu w jednostkach;
  • sporządzanie postanowień dotyczących umorzeń, rozłożenia na raty podatków od spadków i darowizn, podatków cywilnoprawnych;

Joanna Czerwonka  - Inspektor
joanna.czerwonka@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 w. 361
pokój nr 26, II p.

  • prowadzenie rachunkowości Urzędu – wydatki, ZFŚS, depozyty;
  • przekazywanie środków samorządowym instytucjom kultury oraz organizacjom pożytku publicznego;
  • potwierdzanie kontrahentom zgodności sald;
  • uzgadnianie spisów inwentaryzacyjnych w zakresie depozytów i ZFŚS;
  • naliczanie środków funduszu sołeckiego na poszczególne sołectwa Gminy Stryków.

 

Martyna Karbownik - Inspektor
martyna.karbownik@strykow.pl
pokój nr 26, II p.

  • współdziałanie z bankami oraz innymi jednostkami, instytucjami i organizacjami w zakresie ustalonym odrębnymi przepisami;
  • dekretowanie dokumentów księgowych;
  • prowadzenie ksiąg syntetycznych i analitycznych wydatków jednostki;
  • prowadzenie rachunkowości budżetu oraz sprawozdawczości z jego wykonania (m.in. RB-28, NDS, RB-Z, RB-N, RB-50);
  • przekazywanie i potwierdzanie zgodności przekazywanych dotacji;
  • deklaracje i rozliczenia podatku VAT;
  • uzgadnianie spisów inwentaryzacyjnych;
  • przygotowywanie i sporządzanie sprawozdań kwartalnych, półrocznych i rocznych;
  • przygotowanie bilansu jednostki, rachunku strat i zysków zestawienie zmian
    w funduszu oraz informacji dodatkowej;
  • naliczanie odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych i jego obsługa finansowo-księgowa;
  • potwierdzanie zgodności sald kontrahentom.

Małgorzata Jachółkowska - Inspektor
malgorzata.wozniakowska@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 w. 363
pokój nr 26, II p.

  • prowadzenie rachunkowości Urzędu – dochody, sporządzanie sprawozdań budżetowych jednostki;
  • sporządzanie dokumentacji płacowej - naliczanie i rozliczanie płac pracowników Urzędu i umów zleceń;
  • naliczanie wypłat dla radnych, przewodniczących jednostek pomocniczych i GKRPA;
  • naliczanie składek ZUS od wynagrodzeń oraz podatku dochodowego i ich terminowe odprowadzanie;
  • sporządzanie i wydawanie informacji pracownikom Urzędu o osiągniętych przez nich dochodach – PIT 11, PIT - R;
  • naliczanie i odprowadzanie wpłat na PFRON i PPK.

Emila Ratajczyk - Główny specjalista
emila.ratajczyk@strykow.pl
tel. 42 719-80-02 w. 350
pokój nr 25, II p.

  • prowadzenie rachunkowości budżetowej Gminy;
  • przekazywanie i potwierdzanie zgodności środków jednostkom organizacyjnym Gminy;
  • ewidencja i terminowe spłaty zobowiązań w formie kredytów i pożyczek oraz udzielonych poręczeń;
  • sporządzanie bilansu Organu, łącznych zobowiązań budżetowych oraz sprawozdań z otrzymanych i wykorzystanych dotacji zadań zleconych;
  • sporządzanie łącznych sprawozdań finansowych, tj. bilansu rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu, informacji dodatkowej;
  • potwierdzanie kontrahentom zgodności sald;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych – grunty;
  • prowadzenie ewidencji podatku VAT- zbiorczo;
  • współpraca w zakresie rozliczania podatku VAT z firmą prowadzącą jego obsługę;
  • udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej dot. Wydziału Finansowego.

Kontakt stopka

Dane adresowe

  • Stryków Herb

URZĄD MIEJSKI W STRYKOWIE

ul. Tadeusza Kościuszki 27
95-010 Stryków

 

 

 

 

      tel. +48 (42) 719 80 02
      tel. +48 (42) 719-84-03
      tel. +48 (42) 719-94-95
      fax  +48 (42) 719 81 93
      e-mail: strykow@strykow.pl

      Godziny urzędowania
      pn, śr, czw: 08:00 - 16:00
      wt: 08:00 - 17:00
      pt: 08:00 - 15:00

      Godziny pracy kasy Urzędu:
      pn, wt, śr, czw: 08:00 - 15:00
                                                                                           pt: 08:00 - 14:00

 

 

Mapa Stryków

[obiekt mapy] Mapa Stryków
baner toplayer
Dzień Pracownika Socjalnego 2024